.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغييرات احتمالي در برنامه 90

به نظر مي‌رسد در روزهاي آتي شاهد تغييراتي در برنامه ورزشي ‪ ۹۰‬شبكه سه سيما كه نحوه موضع‌گيري هاي آن به تازگي اعتراضات بخش گسترده‌اي از اهالي فوتبال را در پي داشته است ، باشيم.

به گزارش ايرنا، در پي گفت وگوهاي دوستانه روزهاي گذشته مسوولان دو سازمان تربيت بدني و صداو سيما، درخصوص مسائل پيش آمده در برنامه ورزشي ‪ ،۹۰‬انتظار مي‌رود اين برنامه ورزشي دستخوش تغييراتي شود .
البته گفته مي‌شود كه اين برنامه انتقادي و پرمخاطب ورزشي صدا و سيما قصد دارد در كنار تلاش براي حفظ هواداران پرشمار فوتبالي خود، نگراني‌ها و دلمشغولي‌هاي اهالي فوتبال از بازيكن گرفته تا مديران و تصميم گيرندگان ورزشي را، در نظر گيرد.

نخستين گام اين برنامه كه مي‌توان آن را بازخورد نشست اخير مسوولان سازمان تربيت بدني و صداو سيما دانست، حذف قسمتي در دوربين ‪ ۹۰‬پايگاه اطلاع رساني ‪ ۹۰TV‬است كه در آن براي توجيه مخاطبان در ارسال فيلم و عكس‌هاي فوتبالي از آنان خواسته شده بود تا موضوعاتي همچون خرابي زمين ، بهداشت يا كمبود امكانات، بي‌قانوني‌ها ، دوپينگ ، پيشكسوت‌ها ، حوادث فوتبالي، درگيري‌ها ، بليت فروشي و ... كه تمامي آن‌ها به معضلات فوتبال اشاره دارد را به اين سايت ارسال كنند.

براساس شنيده ها، قرار است در تغييرات جديد برنامه پر بيننده ‪ ، ۹۰‬بخش پيامك‌هاي آن نيز به نحوي تنظيم شود تا مسائل مديريتي فوتبال را تحت شعاع قرار ندهد و با مسابقات ليگ و مسائل مربوط به آن بيشتر پرداخته شود.

پيشتر برخي از اهالي فوتبال، معتقدند در برنامه ‪ ۹۰‬فقط مشكلات، كاستي‌ها ، عيوب و نقص‌هاي ورزشي كشور مطرح مي‌شود و هيچگاه به عملكردهاي مثبت مسوولان در حوزه ورزش اشاره نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.